[section label=”Simple Center” bg_color=”#11519B” dark=”true” padding=”23px” height=”206px”]

[row h_align=”center”]

[col span=”10″ span__sm=”12″ align=”center”]

انواع خدمات چاپ انتخاباتی در چاپخانه تکسیز

مجموعه تکسیز با توجه به سابقه ی چاپ تبلیغات انتخاباتی در ادوار گذشته  انتخابات ریاست جمهوری و  چاپ تبلیغات انتخابات شورای شهر و روستا و دیگر انتخابات ، پکیج های ویژه ای برای چاپ تبلیغات انتخابات 1400 تدارک دیده است.

[/col]

[/row]

[/section]
[row width=”custom” custom_width=”96%”]

[col span=”6″ span__sm=”12″]

انتخابات 1400

آرایش سیاسی جریان‌های سیاسی برای انتخابات 1400 در حال شکل گرفتن است و رفته رفته نام افراد مختلفی به میان می‌‌آید. دوماه تا سررسید انتخابات 1400 باقی مانده و گفتمان‌های انتخاباتی هرکدام درحال شکل گرفتن است و باید منتظرماند و دید در روزهای ثبت‌نام انتخابات کدام چهره‌ها حضورشان را نهایی می‌کنند.

سیزدهمین دورهٔ انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ششمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.در این انتخابات، هشتمین رئیس‌جمهور ایران با آرا انتخاب خواهد شد. طبق قانون اساسی ایران، حسن روحانی با توجه به دو دورهٔ ریاست‌جمهوری پیاپی، در این انتخابات حق نامزد شدن ندارد. انتخابات پیش از موعد می‌تواند تحت شرایط استثنایی مانند استعفا، یا مرگ رئیس‌جمهور فعلی برگزار شود.

چاپخانه تکسیز با برنامه ی جامع و آمادگی کامل برای دریافت سفاراشات چاپ انتخاباتی ظرفیت کاملی دارد تا سفارشات شما عزیزان را در زمان محدود به انجام برساند.

[/col]
[col span=”6″ span__sm=”12″]

[ux_image id=”28820″]

[/col]
[col span__sm=”12″]

[ux_image id=”28712″ link=”https://taksiz.org/partners-contacts/”]

[/col]

[/row]
[row width=”custom” custom_width=”96%”]

[col span=”6″ span__sm=”12″]

[ux_image id=”28824″]

[/col]
[col span=”6″ span__sm=”12″]

نگاهی به قوانین تبلیغات در انتخابات

مطبوعات دولتی یا مطبوعاتی که به نحوي از بودجه عمومی استفاده می کنند می توانند در راستاي تشویق مردم به شرکت در انتخابات ، آگهی مبنی بر تشویق به مشارکت انتخاباتی سازمانها، نهادها ،احزاب و گروهها را منعکس نمایند.

پخش تراکت، نصب پوستر و بنر توسط سازمانها ، نهادها ، اقشار،گروهها ، جمعیتها و احزاب قانونیبدون ذکر نام و عکس کاندیداهاصرفاً جهت اطلاع رسانی و تشویق مردم براي حضور پرشور درانتخابات در اماکن مجاز که از سوي شهرداریها با هماهنگی فرمانداران و بخشداران مشخصمی شود.

پوستر و عکس در دو فرم مجاز بوده و اندازه آن محدود نشده است وصرفاً باید کاغذي باشد- مقصود از استفاده از دو فرم عکسنیز دو نوع پوستر کاغذي می باشد که به شکل تمام رخ یا نیم رخ و حتی ایستاده بهصورت رنگی یا سیاه و سفید چاپ شده باشد .

– نوشتن مطالب تبلیغاتی درصدر یا ذیل هر دو نوع فرم عکسبلا اشکال است.

[/col]

[/row]
[row width=”custom” custom_width=”96%”]

[col span=”6″ span__sm=”12″]

چاپ انتخابات با چاپخانه تکسیز

مجموعه چاپخانه تکسیز با نزدیک شدن به انتخابات 1400 ، ابزار ها و ظرفیت رسیدگی به انجام سفارشات همکران و مشتریان را به صورت چشمگیری افزایش داده است. ما در زمانی محدود توانایی انجام سفارشات را با بهترین کیفیت و ایده پردازی ها در حوزه چاپ و تبلیغات راب عهده خواهیم گرفت.

فعالیت های چاپی تکسیز در انتخابات 1400 (چاپ و تبلیغات انتخاباتی) در حوزه چاپ تراکت تبلیغاتی ، کارت ویزیت تبلیغاتی ، بروشور تبلیغاتی و پوستر تبلیغاتی می باشد که لینک چهار مورد در منو جهت استعلام قیمت خدمات ارائه شده است.

همچنین پکیج های ترکیبی و به صرفه که توسط کارشناسان ما در حوزه چاپ و تبلیغات تهیه شده است که سهولت در سفارش را برای مشتریان و ختمی همکاران به ارمغان می آورد البته این بدین معنی نیست که پکیج ها ثابت هستند به در خواست مشتری می توان هر کدام از پکیج ها را سفارش سازی کرد.

[/col]
[col span=”6″ span__sm=”12″]

[title text=”لیست قیمت خدمات چاپ انتخاباتی تکسیز”]

[ux_nav parent=”28813″ style=”tabs” size=”large”]

[/col]

[/row]