چاپ پاکت اسنادی

[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

چاپ پاکت اسنادی با تکسیز

 پاکت سند  محصولی تبلیغاتی خاص بوده که در کسب و کارها و مشاغلی مثل : نمایشگاه های خودرو و موتورسیکلت ، دفاتر اسناد رسمی ، دفاتر ازدواج و طلاق و هر سازمانی که به عناوین مختلف اسناد به مخاطب ارائه می کنند از اهمیت و کاربرد برخوردار است.

همانطور که از نام آن پیداست از چاپ پاکت اسنادی جهت ارائه اسناد به مشتری وحفظ سند برای مدت های طولانی استفاده میگردد. گروه تولیدی پاکت پلاست پاکت سند را در دو مدل دکمه دار و بدون دکمه  و اکثراً در سایز A4  بسته به نیاز و درخواست مشتری تولید مینماید. باستثناء ابعاد ذکر شده که ثابت میباشد ، می توان شکل و فرم پاکت سند را با ساخت قالب اختصاصی ، به سلیقه مشتری تغییر داد.

نبود محدودیت در رنگ و طرح ، ضدآب و پوسیده نشدن ، قابلیت نوشتار روی پاکت ، ماندگاری بالا و اختصاصی بودن پاکت سند را میتوان از خصایص مثبت این پاکتها شمرد.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”22630″ img_size=”full” alignment=”right” css_animation=”fadeInLeft”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”22629″ img_size=”full” alignment=”right” css_animation=”fadeInLeft”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

تماس با تکسیز برای چاپ پاکت اسنادی

تکسیز با ارائه انواع خدمات چاپ پاکت و ساک دستی به شما کمک میکند بهترین ها را برای خود انتخاب کنید.

چاپ پاکت اسنادی a4 را به ما بسپارید و اختتصاصی ترین ها را دریاقت کنید.

ما آماده همکاری با شما در سراسر ایران هستیم و برای تماس و اطلاع از قیمت و تعرفه ها میتوانید از طریق راه های ارتباطی آخر سایت با ما تماس بگیرید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

درباره taksiz

این مطالب را نیز ببینید!

چاپ ساک دستی گلاسه تخصصی

[vc_row][vc_column][vc_column_text] چاپ ساک دستی گلاسه تخصصی چاپ ساک دستی گلاسه تخصصی از مطرح ترین چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *