صفحه اصلی / چاپ لیبل / لیبل شیشه ای خام

لیبل شیشه ای خام

[vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”لیبل شیشه ای خام با تکسیز” font_container=”tag:h1|font_size:35|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css_animation=”bounceIn”][vc_column_text]

چاپ لیبل شیشه ای خام و انواع دیگر لیبل ها در این مجموعه انجام پذیر می باشد و برای اطلاعات بیشتر کافیست با ما همراه باشید.

لیبل یا برچسب تکه ای از کاغذ، پلیمر، پارچه و یا فلز است که جهت بسته بندی کالا و شناسایی محصول، برچسب نام، تبلیغاتی، هشدار ها، گارانتی، امنیتی، و موارد ارتباطی دیگر کاربرد دارد. انواع دیگری از برچسب ها هم وجود دارند که با نام برچسب های دیجیتال شناخته میشوند .

لیبل ها میتوانند در حالت های جدا گانه، رول و بصورت ورق تولید شوند.
از معمولترین کاربرد های لیبل، شناسایی محصولی از محصولی مشابه دیگری است که از این کار از طرق گوناگونی چون متن، عدد و یا انواع بارکدها با چاپ روی لیبل شکل میپذیرد.

ممکن است محصولی که لیبل روی آن نصب می شود دارای مشخصات و شرایط خاصی باشد، مثل وجود گرما و روغن در موتور اتومبیل که سبب میشود ماندگاری و چسبانندگی لیبل مورد توجه قرار داشته باشد و یا محصول در معرض شرایط آب و هوایی خارج از فضای مجموعه (outdoor) قرار بگیرد که در این شکل هم کیفیت و نوع لیبل استفاده شده باید مطابق با این شرایط انتخاب و نصب گردد.

آشنایی با لیبل شیشه ای خام

لیبل ترانسپارنت لیبل شفاف، چاپ لیبل شیشه ای (Transparent Label) همان گونه که از نامش پیداست، بی رنگ و شفاف بوده که همین خاصیت شفافیت باعث میشود از دو طرف قابل روئیت باشد. لیبل شیشه ای ترانسپارنت (Transparent Label) قابلیت چاپ پذیری بالایی دارد. این نوع لیبل شفاف ضدآب بوده و از مقاومت بالایی در برابر کشیدگی و رطوبت برخوردار است. از دیگر خصوصیات بارز آن می توان به چسبندگی مناسب بر روی سطوح شیشه ای، پلاستیکی، پلی اتیلنی و … اشاره کرد. ریبون رزین (Resin Ribbon) انتخاب مناسبی برای لیبل شیشه ای میباشد.

برای ارائه خدمات چاپ لیبل با تکسیز تماس بگیرید . راه های ارتباط با ما در سایت درج شده است و بهتر است بدانید که ما آماده برای همکاری با شما در سراسر ایران طبق بودجه شما میباشیم.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

درباره taksiz

این مطالب را نیز ببینید!

لیبل متالایز

لیبل متالایز لیبل متالایز از کاغذ مخصوصی که جنس آن از پی وی سی ( …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *