چاپ ساک دستی تبلیغاتی

چاپ جدیدترین طرح های ساک دستی تبلیغاتی|تکسیز  ساک دستی تبلیغاتی ، علاوه بر اینکه بعنوان یک ابزار بسته‌بندی و حمل کالا استفاده میشود در بسیاری موارد بعنوان نوعی هدیه تبلیغاتی نیز توانسته جایگاه خوبی در عرصه تبلیغ و ترویج برند پیدا نماید.

لازم به یاد آوری است که این محصولات در دست اشخاص می‌ تواند نقش بیلبورد تبلیغاتی متحرک را اجرا کنند که نقش زیادی را در پیشبرد اهداف سازمان یا شرکت شما دارد.

اگر میخواهید از جدید ترین و به روز ترین روش های تبلیغاتی استفاده کنید ،چاپ ساک دستی میتواند تا حد زیادی به شما کمک کند تا بهترین نوع تبلیغات را پیش ببرید و به اهداف خود برسید. ساک دستی های زیبا و جذاب در رنگ بندی های متناسب  نظر هر کسی را به خود جلب می کند.

اگر به دنبال تبلیغاتی موثر ، شیک و جذاب هستید که شما را مطرح کند و نامتان را همیشه در ذهن مخاطبین زنده نگه دارد ساک های تبلیغاتی هم پر مصرف هستند ، هم زیبایی و جذابیتی غیر قابل انکار دارند.

اگر به دنبال رونق کسب و کار خود هستید نقش تبلیغات را دست کم نگیرید شما میتوانید جای این که هزینه های زیادی برای بازاریابی های تبلیغاتی صرف کنید ،از تبلیغات نوین با هزینه کمتر و بازدهی بیشتر استفاده کنید . ساک های تبلیغاتی از همان تبلیغاتی است که بی سر و صدا وظیفه اش را ایفا کرده و لوگو و نام برند شما را در خاطر بینندگان ثبت میکند.

میتوان به جرئت یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین محصولات تبلیغاتی را ساک دستی تبلیغاتی نام برد که در حال حاضر بسیاری از شرکت ها و فروشگاه ها از آن ها استفاده میکنند.

ماندگاری بالای ساک های دستی رضایت صاحبان فروشگاه ها را برای تبلیغات جلب کرده است چرا که با توجه به همین ماندگاری میتوان از ساک های دستی بیشترین بهره را برد و به چاپ تبلیغات خود ( لوگو ، نام تجاری و راه های ارتباطی با فروشگاه ) روی این ساک ها پرداخت.

چاپ تبلیغات روی ساک های دستی انواع و روش های مختلفی دارند که بستگی به جنس کاغذ و یا پارچه استفاده شده در ساک های دستی دارد.

ساک پارچه ای و کاغذی پس از دریافت توسط مصرف کننده مدت هایی طولانی مورد استفاده قرار می گیرند و مثل نایلون یکبار مصرف نیستند پس میتوان آن ها را دوستدار محیط به حساب آورد چرا که تجزیه آنها در طبیعت هم زودتر از نایلون میباشد.

 

چرا ساک دستی تبلیغاتی؟؟

✔حمل و بسته بندی آسان تر کالا توسط مشتریان

✔استفاده طولانی مدت و استحکام بیشتر نسبت به نایلون ها

✔حمل اجسام سنگین تر نسبت به نایلون ها

✔رنگ بندی جذاب و مدل های متنوع

✔امکان چاپ لوگو ، نام تجاری و … طبق سلیقه مشتری

✔ماندگاری بیشتر چاپ روی ساک های دستی

✔دوستدار محیط زیست و قابل تجزیه

 

موارد استفاده از ساک های دستی تبلیغاتی

۱  : بسته بندی کالاهای فروشگاه ( لوازم بهداشتی و آرایشی ، ساعت ، طلا جواهر ، پوشاک ، قطعات کامپیوتری و … )

۲ : بسته بندی هدایای تبلیغاتی ( کتاب ، سالنامه ، ست های اداری ، لوح های تقدیر و … )

۳ : بسته بندی برای فستیوال ها و یا نمایشگاه ها ( بروشور ، کاتالوگ ، سند و … )

به طور خلاصه هر جا که قرار است محصولی ارائه داده شود؛ از ساک ها دستی استفاده میشود تا ضمن نگهداری از محصولات سبب بازاریابی بی کلام و پر بازده نیز باشند

درباره taksiz

این مطالب را نیز ببینید!

چاپ پاکت بیمارستانی

چاپ پاکت بیمارستانی در تکسیز پاکت بیمارستانی پاکتی است که میتواند در ابعاد مختلف تولید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *