صفحه اصلی / چاپ لیبل / چاپ لیبل پشت چسب دار محصول

چاپ لیبل پشت چسب دار محصول

[vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”چاپ لیبل پشت چسب دار با تکسیز” font_container=”tag:h1|font_size:35|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css_animation=”fadeInLeft”][vc_column_text]

اگر نیاز به چاپ لیبل پشت چسب دار محصول دارید درست آمده اید ! این مجموعه کنار شماست تا خود را آن طور که میخواهید به مشتری بشناسانید.

لیبل زبان محصولات شما است که از طریق عکس و نوشتار با مخاطب و خریدار خود صحبت میکند . لیبل |آن چه را که لازم است مثل نام تجاری شما ، هویت محصول و … را به مخاطب میگوید.

زیبایی و کیفیت لیبل ها همیشه ظاهری شیک و شکیل به محصول می بخشد و او محصولات را آماده فروش میکند. بهتر است به خودتان رجوع کنید تا اهمیت لیبل را درک کنید:

آیا حاضر هستید یک محصول غذایی ، بهداشتی و … را که لیبل ندارد را خریداری کنید؟

آیا پیش آمده است که ظاهر زیبای لیبل ها شما را برای خرید محصولات ترغیب کند؟

چاپ لیبل به مشتری حس اطمینان و اعتنماد میبخشند و هر چه را که او نیاز دارد بداند خلاصه وار به او اعلام میکنند.

چاپ لیبل پشت چسب دار یا لیبل‎ های کاغذی انواع مختلفی دارند و یكی از پر مصرف‌ ترین مواد كاغذ ها و فیلم‌ های پشت‌ چسبدار چاپ لبیل هستند كه به‌ صورت رول همراه با خشک‌ کن‌ و شیت با استفاده از سیستم‌ های كوتینگ، چسب و لمینیت تولید می‌ شوند.

از سلفون یا لیمنیت برای روکش کردن برچسب‌ ها می‌ توان استفاده نمود . این عمل جلوه خاصی به چاپ لیبل پشت چسب دار می‌ بخشد و باعث می‌ شود تا این برچسب‌ ها در مقابل عوامل خارجی مثل رطوبت و نور و … از خود مقاومت بیشتری نشان دهند. سلفون‌ ها در دو نوع مات و براق موجود می‌ باشند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”22866″ img_size=”full” alignment=”right” css_animation=”fadeInRight”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”22868″ img_size=”full” alignment=”right” css_animation=”fadeInRight”][/vc_column][/vc_row]

درباره taksiz

این مطالب را نیز ببینید!

لیبل متالایز

لیبل متالایز لیبل متالایز از کاغذ مخصوصی که جنس آن از پی وی سی ( …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *