صفحه اصلی / چاپ پاکت / چاپ پاکت اسنادی سایز A4 / چاپ پاکت اسنادی حرفه ای

چاپ پاکت اسنادی حرفه ای

چاپ پاکت اسنادی حرفه ای با تکسیز

اگر نیاز به چاپ پاکت اسنادی حرفه ای دارید درست آمده اید ! تکسیز ارائه دهنده انواع خدمات چاپی اینجاست تا به شما بهترین ها را ارائه دهد.

پاکت اسنادی جز ست های اداری به شمار می آید و برای گم نشدن و بسته بندی کردن مدارک مشتری و مخاطبان مورد استفاده قرار میگیرد.

چاپ پاکت اسنادی از آن جا که این پاکت ها باید در نزد مشتری نگهداری شوند حائز اهمیت بوده و میزان کیفیت کسب و کار شما را به آن ها القا میکند. پس با استفاده از چاپ پاکت های اسنادی می توان تبلیغات کرد و خود را به مخاطب بیشتر شناساند.

شما میتوانید روی پاکت اسنادی های مربوط به مرکز تجاری خود ، لوگو ، نام تجاری آدرس و شماره های تلفن های خود را درج کنید تا هم تبلیغی شود و هم در ذهن مخاطبان خود  ثبت و ماندگار شوید.

پاکت اسنادی میتواند با ست اداری شما هماهنگ شود و شکل بصری جالبی را به وجود بیاورد .

یکی از پاکت های اسنادی مرسوم پاکت اسنادی نخودی است.

پاکتهای نخودی جز رایج ترین پاکت های مورد استفاده سازمان های دولتی و خصوصی می باشد.

کاغذ مورد استفاده در تولید پاکت های نخودی از جنس کاغذهای ایرانی بوده و بسیار ارزان قیمت می باشد و همچنین به نسبت قیمت دارای کیفیت و دوام بسیار بالا است.

تماس با تکسیز برای چاپ پاکت اسنادی

ما با کارد فنی مجرب و دستگاه های چاپی پیشرفته سعی داریم انتظارات شما را در خدمات چاپی بر آورده کنیم. محصولات به موقع به شما ارسال می شوند و هزینه های این مجموعه طبق مصوبه می باشد.

تکسیز ارائه دهنده خدمات چاپ پاکت و ساک دستی ، آماده همکاری با شما در سراسر ایران بوده و کافیست برای اطلاعات بیشتر از طریق راه های راتباطی ذکر شده آخر سایت با ما تماس بگیرید.

 

 

درباره taksiz

این مطالب را نیز ببینید!

چاپ پاکت بیمارستانی

چاپ پاکت بیمارستانی در تکسیز پاکت بیمارستانی پاکتی است که میتواند در ابعاد مختلف تولید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *