چاپ تراکت تخصصی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

چاپ تراکت تخصصی تکسیز 

چاپ تراکت میتواند اولین پل ارتباطی میان شما و مخاطبانتان باشد که شما را به آن ها معرفی کرده و خدمات و محصولاتتان را به آن ها می شناساند.

خدمات مربوط به چاپ تراکت تخصصی به شکلی حرفه ای از محصولات مجموعه تکسیز بوده .و ما همچنان توانسته ایم در صنعت چاپ سربلند و رو به پیشرفت باقی بمانیم. ما در سال ها کار در صنعت چاپ ، نیاز های مشتری و انتظارات آن ها را شناخته ایم و با آن ها آشنا شده ایم.

تراکت چیست؟

تراکت تبلیغاتی به برگه ی چاپی که تا نشده گفته میشود برای اینکه مردم از رویدادی خاص با خبر شوند.تراکت ها معمولا پیام خیلی ساده ای دارند که براحتی منتقل میشود.برای اینکه هزینه چاپ تراکت کاهش یابد تراکت ها معمولا روی کاغذ ۱۱*۸٫۵ چاپ میشوند.جنس تراکت میتواند تحریر،گلاسه،کاغذ سنگ،کرافت،کاغذ پلاست و غیره باشد. تراکت تبلیغاتی اندازه خاصی ندارد ومیتواند در هر اندازه ای انتشار یابد.

چرا تراکت در تبلیغات اهمیت فوق العاده ای دارد؟

  • مقرون به صرفه بودن
  • اطلاع رسانی سریع و آسان
  • ملموس و قابل مشاهده بودن
  • بازاریابی سریع
  • تبلیغات برای کسب و کار محلی 
  • هدف قرار دادن مخاطبان اصلی                          

نحوه توزیع تراکت

تراکت های تبلیغاتی به چند روش توزیع میشوند

_ فرستادن پشت درب خانه با پست

_پخش کردن بین مردم

_قرار دادن در زیر برف پاک کن ماشین ها

_توزیع بین مردم در نمایشگاه ها

-چسباندن روی دیوار

 چگونه با تراکت فروش خود را افزایش دهیم؟

تصاویرو طراحی برای جلب توجه بسیار مهم است اما محتوا اهمیت فوق العاده ای دارد.اینکه مخاطب شما کیست و هدف تراکت تبلیغاتی شما چیست؟

تصاویر جذاب و ،رنگ های روشن و چاپ با کیفیت باعث جلب توجه مردم می شود.درادامه به شما می گوییم که چگونه میتوانید با استفاده از جملاتی کوتاه ذلیلی برای “عمل” به مخاطب دهید و آنها را به اقدام مورد نظر تشویق کنید.بطور مثال درمحتوای تراکت خود بیاورید:

  • همین حالا صرفه جویی کنید
  • همین حالا سفارش دهید
  • همین امروز تماس بگیرید
  • مجانی ثبت نام کنید
  • و…..

تراکت میتواند نشان دهنده اعتبار و کیفیت مجموعه شما برای کسانی که با مجموعه شما اشنایی ندارند باشد . پس چاپ تراکت را فقط به مجموعه و مراکز معتبر بسپارید تا همواره  اعتبارتان حفظ شود.توجه داشته باشید که خیلی وقت ها تراکت های جذاب و زیبا سبب جذب مشتری و به یاد سپردن نام تجاری و کسب و کار مشا توسط آن ها می باشد. تکسیز با کادر مجرب و آزموده کنار شماست تا به بهترین شکل خود را با صنعت چاپ به مشتری ها معرفی کنید و در فروش محصولات و یا ارتقای کسب و کار خود موفق باشید.

چاپ اوراق اداری و تبلیغاتی خود را با خیالی آسوده به تکسیز بسپارید و برای ارتباط با ما از راه های ارتباطی آخر سایت استفاده کنید.[/vc_column_text][dt_gallery_masonry responsiveness=”post_width_based” image_border_radius=”0px” project_icon_border_width=”0px” include=”23428″][/vc_column][vc_column width=”1/3″][/vc_column][/vc_row]

درباره taksiz

این مطالب را نیز ببینید!

چاپ قبض و بلیط

چاپ قبض و بلیط در مجموعه تکسیز چاپ قبض و بلیط از محصولات تبلیغاتی دیگر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *