ست اداری ۱۴۰۰

ست اداری ۱۴۰۰

ست اداری ۱۴۰۰ یکی از هدایای تبلیغاتی ویژه سال ۱۴۰۰ میباشد .

به دلیل پیشرفت در عصر ارتباطات ارسال ایمیل جای نامه نگاری را گرفته ولی به جرات میتوان گفت که نامه نگاری همچنان در شرکت ها و اداره ها انجام میشود تا به محتوای خود هویت بصری ببخشد که در این مورد بهتر است از ست اداری استفاده کرد .

اکنون شما هم برای نامه نگاری و برای رد و بدل کردن اطلاعات ممکنه به ست اداری نیاز داشته باشید! چاپ ست اداری نظم و ساختار خاصی به سازمان شما میبخشد ، و به گونه ای طراحی میشود که در حاشیه آن لوگو و اطلاعات شما با طراحی یکپارچه قرار میگیرد و مطالب شما دارای یک تم خاص میشود  . تکسیز این امکان را به شما میدهد که هر طرحی که مد نظر شما باشد بر روی ست اداری ۱۴۰۰  شما چاپ شود .

بخاطر داشته باشید از آنجاییکه سربرگ ها دارای نشان رسمی شرکت هستند و جزء اوراق رسمی و مهم شرکت به حساب می آیند به دست شخصی که بتواند از آن سوء استفاده کند نیفتد.

المانهای موجود در سربرگ ها شامل :

  • جای قرار گیری آرم کمپانی ، شرکت ویا موسسه دراوراق اداری مانند بیشتر کارهای گرافیکی، سلیقه ای است و بسته به نظر طراح متفاوت است ، اما جای قرار گیری آرم ها در سربرگ های اداری معمولاً در گوشه بالا در سمت راست برگه قرار می گیرد و در گوشه بالا، در سمت چپ تاریخ و شماره و پیوست قرار میگیرد اما در سربرگ های غیر اداری ، مثلا برای کمپانی های شخصی طراح می تواند جای قرار گیری آرم را به سلیقه خود تعیین نماید. در مجموع قانون خاصی در این مورد نیست ، اما بهتر است آرم در گوشه بالا ، سمت راست سربرگ قرار بگیرد.
  • فونت به کار رفته در این المان (تاریخ ، شماره نامه، پیوست) معمولا ۱۰ یا ۱۱ می باشد و بزرگتر یا کوچکتر از آن معمولا جالب نمی باشد. در سربرگ های اداری تاریخ و شماره و پیوست از الزامات عناصر سربرگ می باشد. اما در سربرگ غیراداری و شخصی بسته به نیاز و سلیقه می تواند پیوست یا شماره حذف گردد.
  • عنوان شرکت یا موسسه بهتر است در ابتدای سربرگ چاپ گردد تا در وهله اول توسط خواننده دیده شود و تشخیص این که سربرگ متعلق به چه نهاد یا کمپانی است را راحت تر نماید. به غیر از عنوان شرکت میتوان از سوتیترهم در زیر یا ادامه عنوان و نام شرکت استفاده کرد. سوتیتر ، توضیحی است در مورد فعالیت شرکت یا کمپانی مربوطه و بهتر است با فونتی ریزتر از عنوان شرکت نوشته شود به گونه ای که عنوان زودتر از سوتیتر دیده شود.
  • آدرس و نشانی کامل جهت دسترسی به صاحبان سربرگ ، یکی دیگر از عناصر ضروری در طراحی سربرگ ها می باشد تا چنانچه نیازی به ارسال پاسخ یا تماس باشد، دسترسی راحت تر گردد. در بخش آدرس و نشانی ، تلفن، فکس، آدرس پست الکترونیکی و آدرس وب سایت باید ثبت گردد.

نکاتی درباره کارت ویزیت :

  • کارت ویزیت یکی ازمهمترین ابزارهای تبلیغاتی است که برای بازاریابی میتوان از آن استفاده کرد. شما کارت ویزیتتان را به مشتریان احتمالی خود می دهید تا اطلاعات لازم برای تماس با شما را داشته باشند.
  • کارت باید کاملاً حرفه ای، خوانا، و جذاب باشد و به مشتریان کمک کند که بدانند که حرفه شما چیست!؟
  • کارت ویزیت نیز متناسب با حوزه فعالیت موضوع و نظر سفارش دهنده قابلیت حرکات فانتزی را خواهد داشت .
  • توجه داشته باشید که اسم شما، اسم شرکت و اطلاعات کامل تماس، شامل تلفن همراه، تلفن ثابت، فکس، ایمیل و آدرس وب سایت از مواردی هستند که نباید به هیچ عنوان از روی کارت ویزیت حذف شوند.
  • به مخاطب در رابطه با شغل خود توضیح دهید که دقیقا چه کاری انجام می دهید و چه خدماتی را به آنها ارائه میدهید . قرار نیست این توضیح طولانی باشد. گاهی یک جمله و یا عبارت کوتاه این کار را برای شما انجام می دهد.
  • کارت شما باید طرح فوق العاده ای داشته باشد که در ذهن مخاطب بماند. کارت ویزیت شما باید ازمیان سایر کارت ویزیت ها متمایز باشد که تکسیز به راحتی میتواند کارتی منحصر به فرد برای شما طراحی کند.

 

درباره taksiz

این مطالب را نیز ببینید!

فولدر

فولدر تبلیغاتی فولدر تبلیغاتی یکی از محصولات چاپی که استفاده از آن معمول است و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *