چاپ اوراق اداری و تبلیغاتی

اوراق و ست اداری به مجموعه اسنادی از قبیل سربرگ ، کارت ویزیت ، پاکت نامه و … گفته میشود. درکنار آن ها، مواردی مثل کاغذ یادداشت، اوراق مالی و اداری (مانند فاکتور ، قبض ، کاردکس و فرم های داخلی ) ، کارتهای پرسنلی، لیبل و … را میتوان از این دسته به حساب آورد.

 

قبل از این که بخواهید درخواست چاپ اوراق اداری و تبلیغاتی را بدهید بهتر است کمی در این زمینه اطلاعات داشته باشید.

اولین چیزی که در این زمینه به شما میگوییم این است که هدف اوراق اداری و تبلیغاتی بخشیدن هویت و زیبا سازی برند و ماهیت شرکت یا اداره بوده که به بقیه حرفه ای بودن شما را متذکر می شود.

این که شما کارتی ساده که تشکیل شده از نام و اطلاعات تماس تان است را به مشتری بدهید هیچ فرقی با یک تکه کاغذ که این اطلاعات را بر روی آن دستی نوشته اید ندارد. پس باید بدانید که برای حرفه ای شدن نیاز به ابزار حرفه ای شدن دارید !

اوراق و ست اداری به مجموعه اسنادی از قبیل سربرگ ، کارت ویزیت ، پاکت نامه و … گفته میشود. درکنار آن ها، مواردی مثل کاغذ یادداشت، اوراق مالی و اداری (مانند فاکتور ، قبض ، کاردکس و فرم های داخلی ) ، کارتهای پرسنلی، لیبل و … را میتوان از این دسته به حساب آورد.

اوراق اداری و تبلیغاتی شما را میشناسانند ، به شما اعتبار و هویت میبخشند و کارتان را آسان تر میکنند !

در قرن بیست و یکم این شما نیستید که خودتان را معرفی میکنید بلکه ابزار کار و کلاس کارتان شما را ندیده به مخاطبتان نشان میدهد. اوراق اداری از همان دسته تبلیغاتی هستند که در دست مشتری میچرخد و جذابیت و کیفیت آن ها سبب به خاطر سپردن خدمات و نام برندتان میگردد.

چاپ تبلیغات و اوراق اداری تان را به تکسیز بسپارید تا بهترین ها را در اختیار داشته باشید !

پاسخ این سوال کاملا بستگی به شما دارد ! اگر تمایل به فعالیت حرفه ای در هر زمینه ای دارید باید حرفه ای دیده شوید ! اگر میخواهید از نظر بقیه کسب و کارتان کوچک تلقی نشود باید بدانید تخصصی تر ها از چه استفاده می کنند !

مانند طراحی لوگو و یا آرم تجاری، طراحی ست اداری و استفاده صحیح و متناسب از لوگو و نام تجاری در آن در دنیای پر شتاب امروز. اوراق اداری یک سازمان به نوعی نشانگر هویت، ماهیت و سطح فعالیت آن سازمان می باشد.

اوراق اداری و تبلیغاتی را دست کم نگیرید و برای چاپ آن ها نهایت دقت را به خرج دهید . یعنی به مراکز معتبری مثل تکسیز مراجعه کنید تا اوراق اداری شیک ، جذاب و با کیفیتی را تحویل بگیرید.

این هویت بصری مشترک می تواند از طریق ارائه ی عناصر بصری تزئینی مشترک و یا با نحوه رنگ پردازی و چیدمان همانند و … ایجاد شود.

معمولا نقطه شروع طراحی اوراق اداری از سربرگ یا کارت ویزیت است و بعد براساس الگوی اولیه، موارد بعدی شکل خواهند گرفت، ضمن آنکه در هر مرحله امکان بازنگری و تغییر بر روی موارد انجام شده پیشین محتمل است.

 

طراحی عنوان اوراق:

چاپ اوراق اداری و تبلیغاتی که در برگیرنده عنوان و مهمترین تیترهای اوراق است، که از مهمترین مواد محسوب می شود. معمولا برای طراحی و صفحه آرایی این صفحه بیشترین تلاش صورت می گیرد. داشتن عناوین درشت و مهم و اطلاعات با اهمیت و تصاویر خاص از ویژگیهای سربرگ است.

معمولا نصفه بالای اوراق نسبت به نصفه پایین آن از اهمیت بیشتری برخوردار است.در نصفه دوم نیز مطالب کم اهمیت تر چاپ می شود. اهمیت این فضا معمولا به قدری زیاد است که گاهی از رنگ دوم هم در چاپ آن استفاده می شود. گاهی نیز دیده شده از رنگ دوم و گاهی از چهاررنگ هم استفاده می شود.

معمولا اوراق دارای مطالب متعددی هستند. گاهی اوقات برای جلب توجه بیشتر آرم و لوگو، آن را در داخل یک کادر قرار می دهند و گاهی زمینه کادر را سیاه و حروف را بصورت سفید (نگاتیو) در آن می نشانند.

استفاده از بعضی نشانه ها، علائم و عناصر تزئینی در کنار آرم می تواند به خوانایی و گیرایی آن کمک کند.

 

سهولت تماس و دسترسی مجدد دیگر سازمان‌ها

زمانی که مطالب یا اسنادی را برای مخاطبین خود به صورت کتبی ارسال می‌ کنید با ذکر نام و مشخصات خود در یک قالب از پیش طراحی شده که می‌ تواند به صورت پاکت‌ نامه‌ های ارسالی و سربرگ باشد امکان دسترسی راحت مخاطبین به شما فراهم می‌ شود.

ایجاد اطمینان و اعتماد لازم در مخاطبین

توسط هر یک از اقلام ست اداری ضمن اشاره به معتبر و رسمی بودن نام تجاری سازمان خود قادر خواهید بود برای این نام تجاری هم یک ارزش و احترام بالایی قائل شوید. این یک نکته‌ ی مثبت در جلب اعتماد بیشتر دیگران به شما و برند کاریتان است .

ثبت مکاتبات در چرخه‌ اداری

امروزه در فرآیند چاپ اوراق اداری و تبلیغاتی ، درج اطلاعات مورد نیاز به صورت کامل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. زیرا مواجهه با نامه‌ ای در یک پاکت ساده و کاغذی سفید اصلا خوشایند نخواهد بود و در فرآیند ثبت اداری در گروه نامه‌ های غیر حرفه‌ ای و بدون اطلاعات کافی قرار می‌ گیرد. این امر به عنوان نکته‌ ای منفی می‌ تواند آن نامه را به همراه سازمان مربوطه از روند تعاملات بعدی خارج کند.

معرفی مستقیم ماهیت کاری و تجاری

با استفاده از نمایش نام تجاری به صورت یک آرم (لوگو) و درج آن بر روی هر کدام از اقلام ست اداری خود می‌ توانید برند و خدماتی را که ارائه می‌ دهید به صورت شفاف در معرض دید همگان و به خصوص مخاطبین مورد نظر خود قرار دهید بدین ترتیب ماهیت کاری شما به رسمیت شناخته می‌ شود.

 نظم و ترتیب در سازمان

ست اداری با ایجاد نظم و هارمونی از لحاظ رنگ و محتوا این حس را به مخاطب القا می‌ کند که سازمان شما دارای نظم و ترتیب است. ذهن مخاطب این نظم و ترتیب را به کار شما تعمیم می‌ دهد و باعث جذب وی به سمت سازمان شما می‌ شود.

برقرار کننده‌ ی تعاملات بعدی

امروزه کارت ویزیت ابزار تبلیغاتی موثر برای معرفی کسب و کار ها بوده و بسیار پرطرفدار و کاربردی است. کارت ویزیت از اقلام ست اداری در بسیاری از موارد به عنوان اولین ابزار شروع کننده‌ ی تعاملات و مکاتبات اداری می‌ باشد. به این صورت که در بسیاری موارد این کارت یادآور کسب و کار شما جهت برقراری ارتباط مجدد به کار می‌ رود.