صفحه اصلی / چاپ کتاب و مجلات / چاپ کتاب ارزان

چاپ کتاب ارزان

چاپ کتاب ارزان

چاپ کتاب ارزان و ارائه خدمات دیگر در تکسیز

اگر فکر میکنید نوشته ای دارید که به خواندنش بیارزد آن را به ما بسپرید تکسیز با پیشرفته ترین دستگاهها چاپ کتاب شما را به بهترین نحو یاری میدهد .

آیا میدانستید  دانشجویان بسیاری از رشته ها نمیدانند که با هزینه کم میتوانند پایان نامه خود را به کتاب تبدیل کنند و کتاب علمی که برگرفته از پایان نامه باشد در آزمون های استخدامی امتیاز محسوب میشود؟ آیا میدانستید با افزایش تعداد مجلات جعلی و بلک لیست، تبدیل پایان نامه و تحقیقات به کتاب بهترین روش برای ارتقای علمی اساتید میباشد ؟ تکسیز به شما کمک میکند که بتوانید با پایان نامه خود درهنگام استخدام بدرخشید.

کتاب ارزان و با کیفیت

در گذشته چاپ کتاب با تیراژ پایین تعریف نشده بود و نویسنده برخلاف میل باطنی مجبور میشد برای شناخته شدن هزینه های زیادی پرداخت کنند  اما اکنون با پیشرفت صنعت چاپ ، چاپ ارزان یکی از گزینه های ناشران و نویسندگان است امروزه سیستم های پیشرفته کامپیوتری هستند که قابلیت های مختلفی دارند که میتوانند کتاب هایی با کیفیت و قیمت مختلف چاپ و نشر دهند .

شما در هر زمینه ای که فعالیت می کنید چه هنرمند باشید چه شاغل باشید چه استاد یا دانشجو و …چاپ کتاب برای شما اعتبار می افریند در واقع شما با چاپ کتاب در زمینه فعالیت خود میتوانید متفاوت باشید.

اغلب علاقه دارند نامی از خود برروی یک کتاب داشته باشند گاهی مطالب میتواند آنقدر ارزشمند باشند که توسط مردم مورد استقبال قرار گیرد ، نویسندگان باید توجه داشته باشند که تایپ عمومی با تایپ کتاب متفاوت است . لذا پیشنهاد میشود در صورت امکان نوشته های خود را بصورت دست نوشته تحویل انتشارات دهند . با تکسیز همراه باشید تا کتاب خود را باقیمت استثنایی به چاپ برسانید .

اگر کتابی یا پایان نامه‌ای برای چاپ دارید که می‌خواهید به یک کتاب آموزشی و پژوهشی تبدیل کنید، کافیست با ما تماس بگیرید.

انجام کلیه امور چاپ و نشر کتاب به صورت کاملاً  تخصصی ، غیرحضوری و حضوری به دلخواه شما مولف گرامی میباشد.

درباره taksiz

این مطالب را نیز ببینید!

چاپ کتاب

چاپ کتاب چاپ کتاب چه رمان و چه کتاب تاریخی و یا مجموعه شعرها و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *