صفحه اصلی / چاپ جعبه و بسته بندی / چاپ کاور دور محصول

چاپ کاور دور محصول

[vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”چاپ کاور دور محصول با تکسیز” font_container=”tag:h1|font_size:35|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css_animation=”bounceInLeft”][vc_column_text]چاپ کاور دور محصول نوعی از بسته بندی های مطرح اجسام هستند که بیشتر در حالت کاغذی یافت میشوند . این نوع بسته بندی محصولات ارزان تر و به صرفه تر از جعبه ها به حساب می آیند.

دسته‌ بندی به هر گونه ظرف یا بسته‌ ای که محصول در آن برای فروش به بازار عرضه می‌ شود یا به‌ وسیله آن اطلاعات لازم در مورد محصول به مصرف‌ کنندگان منتقل می‌ شود گفته میشود. در تعریفی دیگر بسته‌ بندی به‌ عنوان سیستمی هماهنگ نامیده می‌ شود که هدف آن، آماده‌ سازی کالا برای حمل و نقل، توزیع، انبار ، فروش و مصرف می باشد.

بسته‌ بندی از طرفی عبارت از هنر، علم و تکنولوژی برای آماده‌ ساختن کالا برای حمل و نقل و فروش و از طرفی، وسیله‌ ای برای اطمینان از سلامت محصول در تحویل به آخرین مصرف‌ کننده در بهترین شرایط به حساب می آید.

کاور دور محصول هم مانند یک کاغذ به دور محصول اصلی پیچیده شده و همه وظایف یک بسته بندی خوب را اجرا میکند.

با انتخاب طرح گرافیکی و چاپ کاور دور محصول در مجموعه هایی مطرح و مطمئن میتوانید فروش محصولات خود را بالا برده و نظر مشتریان را به محصولات خود جذب کنید.

در واقع این که چاپ کاور دور محصول در کجا انجام بگیرد بسیار مهعم است چرا که کیفیت اتفاقی نیست و شما فقط سراغ آن را میتوانید از مراکز معتبر چاپ مثل تکسیز بگیرید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”22594″ img_size=”full” alignment=”right” css_animation=”bounceInRight”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”22593″ img_size=”full” alignment=”right” css_animation=”bounceInRight”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

ارتباط با تکسیز برای چاپ کاور دور محصول

تکسیز مجموعه ای با سال ها فعالیت در زمینه چاپ بوده و از دستگاه های چاپی مجهز و جدید بهره مند است.

ما میکوشیم شما بهترین ها را در اختیار داشته باشید و از وجود آن ها لذت ببرید .هدف ما توسعه کسب و کار شماست و شما عزیزان میتوانید با چاپ جعبه و بسته بندی خود را بیش از پیش مطرح کنید و به تعداد مخاطب هایتان اضافه کنید.

تیم حرفه ای چاپ تکسیز به شما در هرجای ایران که باشید ارائه خدمات چاپ میدهد و هزینه های معقول این مجموعه شما را برای همیشه مشتری ما نگه خواهد داشت.

برای ارتباط با ما کافیست از طریق شماره تلفن های تماس موجود در سایت اقدام کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

درباره taksiz

این مطالب را نیز ببینید!

چاپ جعبه کشویی

چاپ جعبه کشویی چاپ جعبه کشویی یا جعبه کبریتی نوعی دیگر از جعبه های موجود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *