صفحه اصلی / چاپ لیبل / چاپ لیبل طلاکوب تخصصی

چاپ لیبل طلاکوب تخصصی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

چاپ لیبل طلاکوب تخصصی

لیبل نوعی برچسب شناسایی محصولات است و چاپ لیبل طلاکوب تخصصی در این مجموعه قابل انجام است .

معمولا لیبل طلاکوب فرم های برجسته مورد استفاده در طلاکوبی از جنس فلز میباشند و این به دلیل آن است که فرم باید قبل از چاپ گرم شود تا بتواند اطلاعات را توسط سطح طلایی نوار بهتر انتقال دهد.

استفاده از روش طلاکوبی فقط محدود به چاپ جلد کتاب نمیشود. امروزه طلاکوبی یکی از روشهای عمده و مود استفاده در کنار روشهای دیگر برای چاپ لیبل طلاکوب است.
جلای فلزی ویژه طلاکوبی به روی لیبل ارزش خاصی را نسبت به برتری محصو و محتوای آن به وجود می آورد . به این امتیاز سبب شده است که از طلاکوبی در بخشهای مختلف دستگاه چاپ لیبل طلاکوب تخصصی استفاده گردد.

دستگاه طلاکوب به شکل دستی و اتوماتیک میباشد که در روش دستی فرد متخصص اول ماشین را تنطیم میکند و دانه دانه با دست متریال که قرار است چاپ روش انجام گردد را داخل دستگاه طلاکوب قرار داده و عملیات چاپ روش انجام می شود.

در دستگاه اتوماتیک اما سرعت چاپ بسیار بیشتر و کیفیت کاره چاپی بیشتر و دقیق تر است. از دستگاه اتوماتیک طلاکوب می توان به لترپرس و دستگاه ملخی اشاره نمود.
تکسیز ارائه دهنده انواع خدمات چاپ در سراسر ایران ، آماده همکاری با شما در همه جای ایران می باشد.

تکسیز کادر حرفه ای و مجرب سعی در بالا بردن کیفیت محصولات چاپ لیبل شما دارد تا بهترین ها را در کنار خود داشته باشید و خود را به بهترین شکل به مخاطب معرفی کنید. هزینه های اعلام شده توسط این مجموعه طبق اصول می باشد.

شماره های تماس با ما در قسمت پایانی سایت درج شده و شما میتوانید از طریق آن ها با ما در ارتباط باشید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”22775″ img_size=”full” alignment=”right” css_animation=”bounceInRight”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”22777″ img_size=”full” alignment=”right” css_animation=”bounceInRight”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”22778″ img_size=”full” alignment=”right” css_animation=”bounceInRight”][/vc_column][/vc_row]

درباره taksiz

این مطالب را نیز ببینید!

لیبل متالایز

لیبل متالایز لیبل متالایز از کاغذ مخصوصی که جنس آن از پی وی سی ( …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *