چاپ پوستر رنگی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

“چاپ پوستر رنگی با تکسیز” 

از آن جا که چاپ پوستر رنگی از خدمات تکسیز می باشد تصمیم گرفتیم در یک مطلب خلاصه با شما صحبت کنیم.

نوعی اعلان خبری است برای بیان رویداد ها در موضوعات مختلف که معمولا برای نمایش بصورت عمودی طراحی میشود و باید ابعادش به گونه ای باشد که از فاصله ای نسبتا کوتاه دیده شود. هر چند ممکن است به اندازه کارت پستال کوچک، و یا بیلبوردی در بزرگراه، بزرگ باشد. به هرحال پوستر در هر اندازه و شکل وظیفه انتقال اطلاعات را در کوتاهترین زمان دارد.پوسترها بمنظور نصب شدن بر روی دیوار ها یا دیگر سطوح عمودی تعبیه شده‌ اند.پوستر های معمولی از نقاشی و نوشته تشکیل شده‌ اند اما ممکن است یک پوستر دارای نقاشی یا نوشته تنها باشد. آنها ممکن است برای جلب توجه یا اطلاع‌ رسانی بر روی دیوار ها و دیگر مکان های تبلیغاتی چسبانده شوند.

اهداف آنها چند منظوره است، یک پوستر ممکن است برای تبلیغات باشد یا برای تکثیر یک اثر هنری با هدف اقتصادی و فرهنگی و فروش ارزان قیمت از آن استفاده شود. از آنها برای امور آموزشی نیزاستفاده زیادی می‌ شود.

برای داشتن پوستر با کیفیت میتوانید با مرکز چاپ پوستر تکسیز تماس بگیرید.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_empty_space height=”64px”][vc_column_text]

تماس با تکسیز برای چاپ پوستر رنگی 

تکسیز ارائه دهنده خدمات چاپ اوراق اداری و تبلیغاتی اینجاست تا به شما بهترین ها را هدیه دهد. در صورت نیاز برای استفاده از خدمات ما از طریق راه های ارتباطی ذکر شده آخر سایت میتوانید با ما تماس بگیرید.

چاپ پوستر از خدمات تخصصی این مجموعه بوده که در کنار تجهیزات پیشرفته و دستکاه های به روز و همچنین کادر فنی آزموده و مجرب انجام میگیرد . در هر جای ایران که هستید کافیست با یک تماس به ما متصل شوید.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”22849″ img_size=”full” add_caption=”yes” alignment=”right” style=”vc_box_circle” onclick=”custom_link” css_animation=”left-to-right” link=”http://taksiz.org”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row]

درباره taksiz

این مطالب را نیز ببینید!

چاپ قبض و بلیط

چاپ قبض و بلیط در مجموعه تکسیز چاپ قبض و بلیط از محصولات تبلیغاتی دیگر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *