صفحه اصلی / چاپ لیبل / چاپ لیبل متالایز تخصصی

چاپ لیبل متالایز تخصصی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]لیبل متالایز معمولا نقره ای رنگ و شبیه ورق فویل آلومینیومی است . متالایز بصورت فیلم وکاغذ موجود است . لیبل متالایز دربرابر پاره شدن مقاوم می باشد ولی متالایز کاغذ همانند متالایز فیلم ظاهری براق دارد ولی دربرابر پاره شدن مقاوم نیست .

چاپ لیبل متالایز تخصصی با چسبندگی مناسب بر روی شیشه ، فلز ، پلاستیک و قطعات صنعتی شناخته میشود. چاپ پذیری مناسب با مرکب چاپ ، ضد خش ، ضد آب و قابل شست و شو بودن ، تحمل درجه حرارت بالا و مقاومت در برابر اسید از مشخصه های بارز لیبل متالایز می باشد.

بنا به درخواست مشتری امکان چاپ رنگی روی برچسب های متالایز وجود دارد. برچسب های متالایز مقاوت زیادی از نظر کشیدگی دارند و در دمای بین منفی ۴۰ درجه سانتیگراد و مثبت ۲۲۰ درجه سانتیگراد غیر مستقیم تمام خواص خود از جمله چسبندگی را حفظ میکند.

هم چنین برچسب متالایز ضدخش هستند و در صورتی که برای چاپ از ریبون خاص خود استفاده شود کیفیت چاپ روی آن عالی بوده و در مقابل حرارت و شوینده های قوی مقاوم هستند.

بیشترین مورد استفاده لیبل متالایز بر روی دستگاه های الکترونیکی و الکتریکی میباشد. از جمله موتور کولر آبی، آدابتور و شارژر های موبایل و لب تاب و بسیاری از موارد دیگر از جمله لوازمی که دارای حرارت غیر مستقیم میباشند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”22681″ img_size=”full” alignment=”right” css_animation=”fadeInUp”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text]چاپ لیبل ارزان  در این مجموعه با سرعتی بالا و کیفیتی مناسب انجام می گیرد. تکسیز با کادری مجرب سعی در راضی نگه داشتن شما مشتریان عزیز دارد.

در صورت نیاز به چاپ لیبل متالایز  تخصصی ، از طریق راه های ارتباطی ذکر شده آخر سایت با ما تماس بگیرید. ما با همه مشتریان  خود در همه  شهر های ایران آماده برای همکاری هستیم.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”22680″ img_size=”full” alignment=”right” css_animation=”fadeInUp”][/vc_column][/vc_row]

درباره taksiz

این مطالب را نیز ببینید!

لیبل متالایز

لیبل متالایز لیبل متالایز از کاغذ مخصوصی که جنس آن از پی وی سی ( …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *