صفحه اصلی / چاپ لیبل / چاپ لیبل شیشه ای تخصصی

چاپ لیبل شیشه ای تخصصی

چاپ لیبل شیشه ای تخصصی

چاپ لیبل شیشه ای تخصصی ، لیبل شیشه ای  transparent مانند لیبل pvc بوده، اما با این تفاوت که بر روی هر ناحیه ای که چسبانده شود، پس زمینه خود را نشان میدهد . اما بیشترین مصرف را در بخش خودرو دارد و اصولاً بروی شیشه خودرو استفاده می‌ شود.

البته در شرکت های ساخت شیشه و یا کارت ضمانت محصولات الکترونیکی نیز استفاده دارد. از پر کاربردترین مدل این لیبل می توان به مدل چاپ معکوس اشاره کرد ، مثل لیبل عوارض خودرو که از داخل چسبانده و از بیرون خوانده میشود . لیبل شیشه ای بی‌رنگ و شفاف بوده و از هر دو طرف، نوشته‌ های روی آن مشخص می‌ باشد.

لیبل شیشه ای یکی از پرمصرفترین پشت چسبدارها پس از لیبل کاغذی میباشد. مجموعه شبکه چاپ با توجه به تخصص و دارا بودن تجهیزات در زمینه چاپ لیبل و بر چسب های شفاف به اصطلاح ترانسپارنت به صورت شیت و چاپ ۱ رنگ تا ۵ رنگ + رنگ سفید به صورت افست و چاپ PVC آماده ارائه خدمات چاپ و طراحی به کارخانه ها ، شرکت ها و صنایع تولیدی میباشد .

چاپ لیبل شیشه ای تخصصی یکی از بهترین روشهای برای معرفی محصول بدون تداخل در دیدن داخل محصول با رنگهای جذاب میباشد ، از دیگر ویژگی دیگر آن مقاوم در برابر آب و رطوبت و چسبندگی بالا آن میباشد .

موازد استفاده از لیبل شیشه ای

تیغ زنی با قالب و برش خاص از ابعاد ۱ سانتیمتر تا ۱۰۰ سانتیمتر ، به صورت دایره ، بیضی ، مستطیل و مثلث اشکال خاص از دیگر امکانات ما میباشد ، این محموعه نماینده فروش برندهای معتبر لیبل های پی وی سی و شیشه ای در ایران میباشد .

از موارد مورد استفاده این لیبل شامل : انواع بطری شیشه ای و ظروف شفاف ، اجسام شفاف با قابلیت دید دو طرفه ، شیشه خودرو ، گارانتی ، پلمپ و غیره … میباشد .

درباره taksiz

این مطالب را نیز ببینید!

لیبل متالایز

لیبل متالایز لیبل متالایز از کاغذ مخصوصی که جنس آن از پی وی سی ( …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *