صفحه اصلی / چاپ دفتر اختصاصی / چاپ دفتر اختصاصی

چاپ دفتر اختصاصی

[vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”چاپ دفتر اختصاصی تکسیز” font_container=”tag:h1|font_size:35|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css_animation=”fadeInLeft”][vc_column_text]

دفتر اختصاصی معمولا به عنوان هدیه تبلیغاتی به مشتریان عرضه میشود و یکی از بهترین روشها برای ترویج کسب و کار با قابلیت دیده شدن در طول روز میباشد. چاپ دفتر اختصاصی ابزار بازاریابی موثر است ، شما میتوانید آرم و شعار شرکت خود را در تمام صفحات دفتر اختصاصی بصورت یکرو یا دورو چاپ کنید و با هدیه دادن به مشتریان بار ها نام تجاری خود را به نمایش بگذارید و به مشتریان خود یک هدیه پرکاربرد دهید.

دفتر اختصاصی محصولی است که چند سالی بیشتر از ورودش به بازار هدایای تبلیغاتی نمیگذرد. این دفتر فاقد صفحات تقویمی، روزشمار است و یا تنها در حد چند برگ تقویم را داراست و مابقی آن یادداشت است که تاریخ ندارد و همیشه میتوان از آن استفاده کرد.

خرید دفتر تبلیغاتی جایگزین خرید سررسید نیست.افراد معمولی تمایلی به یادداشت مداوم ندارند و برای این کار از سررسید ها که تاریخ دار استفاده میکنند.

بیشتر هدیه دادن دفتر یادداشت به معنی ارائه دسته ای از سربرگ شرکت خود در قالبی شیک به دیگران برای یادداشت کردن است.

برای چاپ دفترچه تبلیغاتی شرکتتان به صورت اختصاصی با ما مشورت نمایید. این سفارشات در تیراژ های مناسب کاملا به صورت اختصاصی و ویژه شرکت شما قابل انجام است.

تماس با تکسیز برای چاپ دفتر اختصاصی

گروه تبلیغاتی و چاپ تکسیز این امکان را برای مشتریان فراهم کرده که دفتر با طرح اختصاصی خودشان تولید کنند. برای چاپ دفتر اختصاصی می توانید ابعاد دفترچه یادداشت ، جنس دفترچه یادداشت ، تعداد صفحات دفتر ، نوع صحافی، نوع چاپ، نوع کاغذ یادداشت و … را با سلیقه خودتان مشخص کرده و طرح مورد نظر را برای ما ارسال کنید تا در کمترین زمان ممکن با کیفیت بالا و ارزانترین قیمت برای شما تولید کنیم.

در صورت نیار به چاپ دقتر اختصاصی روی تکسیز حساب کنید و از طریق راه های ارتباطی ذکر شده آخر سایت با ما تماس بگیرید.

تکسیز ارائه دهنده خدمات چاپ کتاب و مجلات به شما کمک میکند بهترین ها را در اختیار داشته باشید. ما آماده همکاری با شما در سراسر ایران هستیم.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”22875″ img_size=”full” alignment=”right” css_animation=”fadeInRight”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”22874″ img_size=”full” alignment=”right” css_animation=”fadeInRight”][/vc_column][/vc_row]

درباره taksiz

این مطالب را نیز ببینید!

دفترچه تبلیغاتی

دفترچه تبلیغاتی دفترچه تبلیغاتی و استفاده از آن در یک محیط اداری برای نوشتن یادداشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *