چاپ اتیکت

چاپ اتیکت تکسیز

اتیکت از محصولات جدید و پر طرفدار این روز های سازمانها ، شرکت و ارگان های بزرگ دولتی و غیردولتی است . مورداستفاده این محصول اغلب در مراکز بزرگ خرید ، درمانی ، آموزشی و نمایشگاه ها بوده و در واقع نمایشگر نام و عنوان شخص مسئول بوده که ارتباط مستقیم افراد را با فرد آسان تر مینماید.

چاپ اتیکت یک راه حل آسان برای اضافه کردن قیمت گذاری، دستور العمل و یا داستان برند نام تجاری خود همراه با یک طراحی حرفه ای می باشد. طراحی تگ بازاریابی ، تگ ها خود را برای مطابقت با نام تجاری شرکت شما استفاده میشوند .

استفاده از رنگهای شرکت و همچنین آرم خود به طور موثر نشان تجاری شما را نشان میدهند . هر نام تجاری دارای یک تصویر است . یعنی میتوانید مطمئن باشید که شما را در کلیه ابتکارات بازاریابی خود به طور کامل نشان میدهد.
چاپ اتیکت سفارشی اجازه میدهد تا شرکت شما برای اضافه کردن جزئیات لازم در مورد محصول و به طور هم زمان خلاقیت و سبک نمایش میدهد .

اگرچه اغلب برای تگ و اتیکت برچسبهای پوشاک و یا لباس استفاده میشود، اما مورداستفاده از مارکها، بطریها، غذا و موارد دیگر هم میباشد ، با استفاده از تگهای تجاری، میتوان برای انواع محصولات بکار گرفته شود از آنجایی که آن ها هویت نام تجاری شما را منعکس میکنند، آن ها نقش موثری را ایفا میکنند، بنابراین مشتریان را جذب خواهند کرد، و همچنین اطلاع رسانی انجام میدهند.

سفارش چاپ از تکسیز

قیمت اتیکت بستگی به جنس ، اندازه و … دارد . از آنجایی که نیاز مشتریان با یکدیگر متفاوت است کافیست از طریق راه های ارتباطی آخر سایت با ما تماس بگیرید تا در زمینه چاپ اتیکت اطلاعاتی کسب کنید.

در ضمن فراموش نکنید که در هر جایی که از ایران هستید ما آماده همکاری آنلاین با شما هستیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

درباره taksiz

این مطالب را نیز ببینید!

چاپ جعبه ته قفل

چاپ جعبه ته قفل چاپ جعبه ته قفل  یا لایک باتم از پرطرفدارترین جعبه ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *