صفحه اصلی / عمومی چاپ / ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی

ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

ساک دستی تبلیغاتی پارچه ای

ساک دستی تبلیغاتی پارچه ای جذابیت غیر قابل انکاری از خود به نمایش گذاشته و از تاثیر گذار ترین روش های تبلیغاتی به شمار میرود. چرا که با توجه به ماندگاری بالا اکثرا مورد استفاده قرار میگیرد . شما با سفارش ساک های تبلیغاتی با جنس پارچه ای در واقع یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک در اختیارخواهید داشت و مدام لوگو و نام تجاری شما در دید مردم قرار خواهد گرفت.

ساک دستی پارچه ای به علت داشتن طول عمری طولانی در مدت زمان بیشتری در چرخه مصرف باقی مانده و این به معنی بازدهی بالای این ساک تبلیغاتی میباشد. مزیت ساک دستی پارچه ای نسبت به نایلونها جادار بودن آنهاست که باعث شده محبوبیت بیشتری میان مشتریان پیدا کند.

موارد استفاده از ساک دستی پارچه ای

اگر از فروشگاه های بزرگ پوشاک ، کیف و کفش و …خرید میکنید ، بدون شک استفاده از ساک های پارچه ای را تجربه کرده اید . ساک های پارچه ای زیبا در رنگ بندی های جداب و گیرا ، همراه با چاپ نام تجاری و یا لوگو فروشگاه که ماندگاری بالا دارند و به شدت برای تبلیغات مناسب هستند. موارد دیگر استفاده از این نوع ساک دستی ، ساک دستی بیمارستانی ، بسته بندی ملزومات در همایش و سمینار ،  بسته بندی های مربوط به قطعات کامپیوتر ، ساعت و هدایا و… است که همگی با توجه به وجود لوگو های چاپ شده تبلیغاتی به حساب می آیند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

درباره taksiz

این مطالب را نیز ببینید!

تقویم حصیری چیست ؟

تقویم حصیری چیست ؟ تقویم حصیری چیست ؟ تقویم حصیری یکی از انواع تقویم های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *