صفحه اصلی / چاپ جعبه و بسته بندی / چاپ و طراحی کاور بسته بندی

چاپ و طراحی کاور بسته بندی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

چاپ و طراحی کاور بسته بندی راهی خلاقانه و ترویج برند برای نمایش اطلاعات روی محصولات است و برای ارتقا ظاهر محصولات به کار میرود.
شما می توانید با چاپ کاور دور محصول و تولید تعدادی زیاد کاور (اسلیو) برای محصولات خود ، با قیمتی مناسب بسته بندی تهیه کنید ، و در مواقع لازم و فصل کاری به راحتی طرح را تغییر بدهید.

کاور یا به اصلاح اسلیو دور تا دور محصولات بصورت نوار پشوانده میشود و با چسب چسبانیده میشود به طور معمول از گلاسه یا مقوای پشت طوسی ۲۵۰ گرم استفاده میشود ، از مزایایی آن میتوان به راحت بودن خارج کردن از بسته بندی ، قیمت مناسب ، قابل تعییر در هر فصل ، حمل نقل و محافظت از محصولات و نمایش اطلاعات نام برد.

تکسیز ارائه دهنده انواع خدمات چاپ جعبه و بسته بندی کنار شماست تا بهترین ها را به شما هدیه دهد و شما را دلگرم و راضی نگه دارد . دغدغه ما موفقیت شما در معرفی محصولاتتان به مشتری ها از طریق خدمات چاپی میباشد.

کادر مجرب و آزموده تکسیز با انواع خدمات چاپ آشنا هستند و سعی در این دارند تا محصولات را به موقع و سریع به شما تحویل دهند.

اکثریت موارد مورد استفاده از چاپ کاور دور محصول را می توان صنایع مانند مواد غذایی ، خودرو، پزشکی، لوازم آرایشی و لوازم خانگی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در باره تولید این محصولات با ما تماس بگیرید .

ما آماده همکاری در زمینه چاپ و طراحی کاور بسته بندی با شما در سراسر ایران هستیم و راه های ارتباط با ما در نوار بالایی سایت و قسمت پایانی درج شده است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

درباره taksiz

این مطالب را نیز ببینید!

چاپ جعبه کشویی

چاپ جعبه کشویی چاپ جعبه کشویی یا جعبه کبریتی نوعی دیگر از جعبه های موجود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *