چاپ جعبه سخت حرفه ای

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

چاپ جعبه سخت حرفه ای تکسیز

چاپ جعبه سخت حرفه ای از خدمات تکسیز بوده و ما میکوشیم در این زمینه مشتری های خود را راضی نگه داریم.

جعبه سخت از همان جعبه هایی است که همه با آن سرو کار داشته ایم اگر بخواهم بگویم جعبه سخت چیست میگویم همان جعبه های موبایل های تان یک نوع جعبه سخت است و مقوا های محکم و کارتنی سبب حفاظت از چیزهای درون جعبه از ضربات احتمالی میشوند.

جعبه سخت میتواند در ابعاد و اشکال متنوعی تولید شوند و به مصرف برسند. تکسیز طبق سلیقه شما به چاپ جعبه و بسته بندی می پردازد.

برای انتخاب یک جعبه مناسب باید به موارد مختلفی دقت کرد مثل اندازه محصول شما ، شکل هندسی ، وزن محصول ، و ارزش ریالی محصول اگر محصول شما دارای ارزش ریالی بالایی باشد.

به دلیل توجیح اقتصادی شما میتوانید برروی جعبه خود بیشترین خدمات تکمیلی چاپ جعبه مثل طلا کوب ، برجسته کاری ، یووی ، و یا چاپ متالایز را انجام دهید که باعث شیک شدن جعبه میشود .

میتوان گفت روش تولید جعبه سخت و هارد باکس مشابه جعبه لمینتی می باشد یعنی در چاپ جعبه سخت و هارد باکس طرح مورد نظر شما بر روی کاغذ با ضخامت پایین به صورت پوستر چاپ میشود و بعد بر روی مقوای کرجی و یا مقراضیان که یک مقوای ضخیم و محکم می باشد لمینت می شود سپس توسط دست و یا دستگاه جعبه سخت تولید می گردد.

اگر نیاز به چاپ جعبه سخت دارید میتوانید روی تکسیز حساب کنید . این مجموعه ارائه دهنده انواع خدمات چاپی بوده و با تجربه کاری بالا آماده همکاری با شما در سراسر کشور ایران می باشد.

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”22795″ img_size=”full” alignment=”right” css_animation=”fadeInLeft”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”22797″ img_size=”full” alignment=”right” css_animation=”fadeInLeft”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”22798″ img_size=”full” alignment=”right” css_animation=”fadeInLeft”][/vc_column][/vc_row]

درباره taksiz

این مطالب را نیز ببینید!

چاپ جعبه کشویی

چاپ جعبه کشویی چاپ جعبه کشویی یا جعبه کبریتی نوعی دیگر از جعبه های موجود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *