صفحه اصلی / چاپ سررسید و تقویم / تقویم رومیزی ۱۴۰۰

تقویم رومیزی ۱۴۰۰

تقویم رومیزی ۱۴۰۰

تقویم رومیزی ۱۴۰۰ از پایه مقاوم برای استحکام بیشتر ساخته شده است که این پایه طبق نظر مشتری میتواند از MDF یا پایه پلکسی یا چوبی و یا حتی مقوایی ساخته شود که برای زیبایی و دوام بیش تر این لایه از روکش سلفون یا گالینگور و گلاسه پوشیده میشود  و برای صفحات تقویم رومیزی از مقوای گلاسه در گرماژهای مختلف استفاده می شود . برگه ها با توجه به سلیقه و نیاز مشتریان به صورت اختصاصی و عمومی طراحی میشوند ومی توان آن را با استفاده از فنر به بخش بالایی پایه متصل نمود.

ما پیشنهاد میکنیم که تقویم رومیزی را با توجه به نوع فعالیت خود هم رنگ با لوگوی برندتان استفاده نمایید، استفاده از شماره تماس و قرار دادن آدرس شبکه های اجتماعی می تواند راهی برای تبلیغات کار شما باشد. با استفاده از  تقویم رومیزی می توانیم با انواع رسوم ها، رویداد ها و دیگر اتفاق های رخ داده در تاریخ و زمان وقوع آن ها در طول سال با خبر شویم

تقویم های رومیزی یک ابزار ارتباطی ارزان قیمت محسوب می شوند که به راحتی میتوانید مطالب آموزشی، فرهنگی وتبلیغاتی خود را منتشر کنید ودیگر نیاز به استفاده از بنرهای بزرگ وگران قیمت برای انتشار اطلاعات تبلیغاتی شما نیست . البته اینگونه تقویم ها نمی توانند به اندازه استفاده از بنر ها یا استفاده از رادیو تلویزیون برای شما مخاطب جمع کنند در واقع  تقویم های رومیزی تنها میتواند تعداد محدودی از مشتریان یا سایر افرادی که با شما کار می کنند را از محتوای کاری شما مطلع کند و این به تنهایی نمی تواند برای شما چندان سود اور باشد بهتر است که در ابتدا مخاطبان خود را از طریق رادیو وتلویزیون جمع کنید وسپس به عنوان هدایای نوروزی از این تقویم ها استفاده کنید .

بهترین نوع  تقویم های رومیزی تقویم هایی هستند که بتوانند محصولات و فعالیت شما در میان رغبای دیگر برجسته کند برای این کار ابتدا باید یک طراح گرافیکی زیبا از نمونه محصولات و کارهای خود را به نمایش بگذارید. برای این کار باید از روش های خلاقانه زیادی استفاده کنید و از آنجا که اکثر شرکت ها از تقویم های رومیزی استفاده می کنند بیشتر طرح ها تکراری شده است . تکسیز با طرح های خلاقانه و به روز به شما کمک میکند با کمترین هزینه بیشترین بازخورد را از جانب مشتریان خود داشته باشید. .

 

 

درباره taksiz

این مطالب را نیز ببینید!

جلد سررسید

[vc_row][vc_column][vc_column_text] جلد سررسید ویژه سررسید سال ۱۴۰۰ شاید مهم ترین مرحله تولید سررسید باشد. قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *