چاپ پوستر

چاپ پوستر

چاپ پوستر با طراحی های خاص و مقرون به صرفه را در تکسیز تجربه کنید .

  انواع پوستر :   

پوستر تبلیغاتی :

موضوع مشترکی بین تمام پوستر های تبلیغاتی است و آن هم این است که تمام افراد تلاش میکنند چیزی را بفروشند.امروزه پوستر تبلیغاتی جایگاه ویژه ای پیدا کرده و از این رو طراحی آن بسیار اهمیت دارد که تکسیز این کار را براحتی انجام میدهد .گرافیک و متن جایگاه خاصی در پوستر تبلیغاتی دارند و عموماً مخاطب از دور جذب گرافیک زیبا میشود و زمانی که نزدیک میشود متن پوستر حاوی یک درخواست است که اطلاع رسانی میشود .

پوسترهای فیلم :

 زمانی که استدیو های فیلم سازی متوجه شدند نمایش قطعات کوچک از یک فیلم روشی ارزان برای تبلیغات است از این پوستر ها استفاده کردند . پوسترهای فیلم از تصاویر رنگی یا کارتونی برای جلب توجه مخاطب استفاده میشد.

پوستر تلقینی و انگیزشی :

 اینگونه پوستر ها  مطالب انگیزشی را روی تصاویر مختلف  که تاثیر گذار باشد به نمایش میگذارد . معمولاً کاربرد پوستر ها انتقال یک پیام به مخاطب است .

پوستر سیاسی  :

در تاریخ معروف ترین پوستر های سیاسی با جنگ همراه بوده اند.

پوسترهای رویداد :

این نوع پوستر ها معمولاً برای تبلیغات کنسرت ها ، نمایشگاه ها و دیگر رویداد ها می باشد در واقع هر نوع رویداد و گردهمایی با پوستر تبلیغ میشود . بعضی از رویدادها بیشتر بخاطر نوع تبلیغات روی پوستر معروف شده اند .

پوستر مسافرتی :

این نوع پوستر ها بیشتر توسط آژانس های مسافرتی مورد استفاده قرار میگیرد و مسافران خود را تشویق میکند که به مقاصد مختلف سفر کنند .

پوستر آموزشی :

این نوع پوستر در مکان های آموزشی مانند دانشگاهها یا مراکز آکادمیک کاریرد دارد بیشتر پوستر ها بیشتر از لحاظ بصری چشم نواز هستند اما پوستر های آموزشی متکی به اطلاعات هستند و خلاصه تحقیقات را ارائه میدهند .  

برای انجام کلیه امور چاپ پوستر به صورت حضوری یا غیر حضوری با ما تماس بگیرید.

تکسیز چاپی برتر از اندیشه شما

 

درباره taksiz

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *